måndag 1 december 2008

Söndag och Måndagen !

Ja igår åkte jag och Mathias ner till julmarknaden en runda, men vi kom knappt till torget för än de började skjuta raketer (hunden i bilen) och eftersom vi inte visste hur Ozzy reagerar så sprang vi nästan till bilen så att han inte skulle få panik. Men när vi kom fram så satt han lugn i bilen men ville ut när vi kom så vi släppte ut honom och då började han hoppa och studsa, bokstavligt talat så försökte han jaga fyverkerierna och skällde som en dåre gjorde han med medan svansen gick på honom. Det kändes jävligt skönt att veta att han inte är rädd för raketer så då blir det inget jobbigt nyår iaf :) Det enda jobbiga blir att kunna hålla i honom om han ska försöka jaga dem igen :P


Idag har jag besiktat bilen, och äntligen efter tredje gången så gick den igenom :) Åh, va glad jag blev. En sak ur världen som jag slipper oroa mig för :D Och när vi åkte hem ifrån stan så svängde vi förbi hemma hos Micke och Sofi för att hämta Alva valva :D Så nu ligger hon i sängen och sover så sött ^^, Snällare tös får man leta efter. Så imorgon när Mathias kommer hem från jobbet ska vi lägga oss och mysa på soffan en stund sen äta frukost och lite. Sen blir det en promenad ner till Flygsfors med Alva och Ozzy.


Inga kommentarer: