torsdag 9 september 2010

Äntligen lite blogg- lust!

Hej på er om det nu finns kvar någon som läser efter ett långt uppehåll ;P

Jag kan inte lova att jag är tillbaka helt och hållet, men fick lite blogglust idag :)
Det har hänt ganska mycket nu under sommaren.
Det har både varit positiva saker och negativa saker!
Men nu börjar allt lugna ner sig och jag hoppas att det håller sig såhär ett tag nu!

I nästa vecka kan det hända drastiska saker i våra liv här.
Vi får reda på om Mathias får vara kvar på sitt jobb eller inte och om han får det så ska vi troligtvis flytta till ett hus som vi i såfall hyr :)
Detta kommer vara perfekt för både Mathias och mig och lille Ozzy :)

Ozzy mår för nuvarande väldigt bra!
Han har fukteksem på kinden men det har blivit kanonfint så en vecka till med tvättande så är det nog helt borta :)
Han kliar inte på det längre så han behöver inte ha tratt på sig längre heller och det tycker han bara är skönt för tratten gillas inte ^^,

Han har också vaccinerats första gången och vi ska ringa och boka en tid till nästa vaccination runt den 20 då det gått en månad sen första sprutan han fick :)

Själv så har jag gått från att ha en 50 % tjänst till timvikarie igen, jag tror att jag ska jobba som tikvikarie till jul ungefär och sedan plugga om jag inte då får en annan tjänst..
För till våren/sommaren så planeras det hundköp ;)
Så har redan börjat planera om hur sommaren ska bli, får se vad som händer och sker!
Allt beror på om Mathias får ha kvar sitt jobb eller ej..

Ha det bra allihop!

kram kram

1 kommentar:

Jenny sa...

Skönt att du är tillbaka! Har saknat ditt bloggskrivande! :)
Härligt med hus, vart ska ni hyra det? Håller tummarna för att Mathias ska få ha kvar sitt jobb!

Kramkram