söndag 26 september 2010

Oj, ingen uppdatering här inte!

Känns som det varit fullt upp men ändå inte nu i helgen!
I fredags vilade jag min rygg och satt och tittade på Serien True blood, nästan hela säsong 1.
Skönt att bara ta det lugnt!
På kvällen kom ett par kompisar och spelade wii fit som jag beställt hem :)
Det är ganska skoj faktiskt! Finns endel övningar som man faktiskt får träningsverk av!

I går, lördag, tog vi det bara lugnt! Det kom ett par kompisar på middag som var väldans god! Kantarellsåsen blev KANONGOD! :)

Idag är det höstväder ute. Regnar och blåser. Så blir nog en inne dag idag, tur att jag har säsong 2 på true blood så jag har något att göra ^^,

Jag har också bestämt mig för att börja studera igen! känns som det är rätt tillfälle nu, hoppas bara att allt blir som jag vill :) Det märker vi på måndag då jag hoppas på svar från skolan :)

Kram kram


Inga kommentarer: