lördag 11 september 2010

God kväll!

Ikväll har jag en myskväll igen :)
Ska upp och jobba imorgon så funderar på om jag ska krypa ner i sängen snart så jag orkar med morgondagen!

I eftermiddag åkte jag och Ozzy ut i skogen och plockade svamp, vi fick ihop lite men ska ut någon mer dag så man får ihop mer så man kan frysa in lite också :)
Kan vara gott med en kantarellsås till vintern!  Mmmm...
Ozzy skötte sig utmärkt i skogen, han tyckte det var skoj att gå runt och lukta men tyckte jag var tråkig som stannade och satte mig på knä hela tiden ;)
Imorgon är det jobb igen 7- 14 efter det ska jag förtidsrösta och åka till mamma på kalas då hon fyllde år i Söndags..
Efter kalaset ska Mathias och jag hem och titta på en film och bara myyyysa framför tv:n med tända ljus :)
Och så ska vi kika lite på en hemsida jag hittade idag, hoppas han gillar det såååå mycket som jag gör!!
Håll tummarna!

Kram kram


Inga kommentarer: