tisdag 14 september 2010

städ dag!

Idag är det städning på schemat!
Har inte kommit igång ännu, vet inte varför jag är så segstartad?

Jag dammsög och bäddade rent i sängen igår så idag är det torka golven, vattna blommorna, diska m.m.
Man hittar alltid mer man ska göra än vad man har tänkt ^^,

Igår kväll var jag och Mathias brors sambo ute och gick i Orrefors med Ozzy, vi hade kanontrevligt tyckte jag :)
Vi pratade massa hund eftersom både hon och jag vill skaffa valp ^^
Skulle vara skoj att skaffa valp samtidigt för då har valparna en kompis :) hihi!

Jobbet igår var kanon, åkte dit i två timmar för pensionärernas skull och visade upp en kompis kattunge :)
Det var väldigt omtyckt! Känns bra att kunna göra någon glad ibland :)

Nehe, mot städandet var det ja....
Usch!

Inga kommentarer: