måndag 20 september 2010

En hektisk dag!

God morgon!
Idag har jag mycket att göra, när man bor på landet så sparar man olika ärenden i en hög och sedan när man ska neråt staden så har man mycket att göra! :)

Så idag skulle jag egentligen ha jobbat mellan 9.30- 12.30
men eftersom jag mår lite dåligt fortfarande av min allergi så hoppar jag över jobbet och åker ner till staden och hämta min medicin och springa massa ärenden..
Äntligen ska jag få hämta min medicin. Jag tar ju medicin för jag är allergisk emot pälsdjur och massa annat..
Så i helgen har jag mått ganska dåligt men hoppas på att jag ska bli bättre när jag får min medicin idag.

Sedan ska Ozzy få sin andra vaccination, grundvaccination idag. Sedan får han vänta ett helt år till nästa spruta!
Ska bli skönt att få det gjort!

Nehe, om jag ska börja göra iordning mig och dona innan jag åker neråt staden!
Kram kram

Inga kommentarer: