måndag 27 september 2010

Sängdags!

God kväll på er mina vänner!
Har haft en underbar kväll med min älskade Ozzy i väntan på min sambos hemkomst från arbetet.
Han slutar om en halvtimme så är väl hemma runt 23.00

Jag och Ozzy har haft en händelsefull eftermiddag.
Precis när Mathias åkte till arbetet så såg jag att grannens häst stod utanför hästhagen och hästkompisarna stod innanför.
Ringde och fixade och medan jag väntade på att en tjej skulle hjälpa mig så höll jag ett öga på hästen så bilarna saktade in ordentligt! Tänkte försöka fånga honom själv men han är ganska skygg av sig så han sprang åt andra hållet. Men när tjejen kom och hämtade honom så mutade hon med godis och då kom han ;)

Nu ikväll har vi myst i soffan framför Idol och the good wife, men nu väntar sängen på mig. Ska välja en bok som jag ska påbörja idag då jag läste ut min andra idag..

Mot sängen då jobb väntas imorgon 7- 16

Kram kram


Inga kommentarer: