onsdag 29 september 2010

Grahamsbullar!

Just nu har jag en plåt med grahamsbullar i ugnen!
Det ska jag och min älskade sambo gotta oss med när han kommer hem :)
De blir dock klara lite efter 22.00 och han kommer hem lite efter 23.00 så varma kommer dom inte vara..
Men det får duga iallafall!

Sitter och tittar på Efterlyst nu och det är ju sjukt vad mycket saker som händer ute i Sverige!
Folk blir mördade, kidnappade och försvunna! Vart är vi påväg för någonstans?!
Sverige ska vara ett tryggt land som man inte ska behöva känna sig orolig för att något ska hända!
Likadant för invandrare som kommer till Sverige ska bli väl bemötta och omhändertagna så de lär sig Svenska och kommer in i samhället, en MYCKET viktig del tycker jag!

Vad tycker ni!?

Kram kram

2 kommentarer:

R sa...

Hej! Snurrar runt här på Bubbleroom och stannar upp här hos dej.Gillar det jag ser!
Hjärtligt välkommen över för en titt hos mej. Ha det gott!

Agnes sa...

Sv: Haha, Malin tror jag hon heter. Hon som (tack och lov) blev sågad av juryn igår. Kan inte med människan! :)