onsdag 22 september 2010

Bakning på schemat idag!

Idag har jag bakat som en galning!
Har ca 50 bullar här hemma+ kärleksmums!
Kärleksmumsen blev kanske inte jättelyckad men det är första gången jag gör en så det blir bättre nästa gång :)


Bullarna blev iallafall lyckade! De blev stoooora och goda :)
Så någon som är sugen på fika så är det bara att höra av sig så fixar vi det! lite skitsnack och bullar.. Mmm!

Igår var jag barnvakt åt min lillasyster och när jag kom dit så höll mamma och hon på att fixa fruktsallad till oss, Mmm va gott det var :) Varför köper man egentligen godis när frukt är så gott?
En fråga man aldrig kommer få ett klokt svar på! iallafall inte jag..

Vi kollade på gamla bilder sen min syster var liten, gud vilka minnen man har egentligen och hur man har sett ut!? Men roligt hade vi åt många kort!

Vid 20.00 fixade vi popcorn och tittade på IDOL! Vi hade en väldigt härlig kväll, men tiden gick ack så fort :/
Men det får vi göra om. Tänk va man glider ifrån sin familj när man flyttar hemifrån och skaffa sig en egen liten familj, varför blir det så?!

Kram kram

Inga kommentarer: