torsdag 16 september 2010

Vilket busväder!

Ja, busväder har vi dag!
När jag gick morgonrundan med Ozzy vid kvart över 5 imorse så trodde jag att jag skulle flyga bort :S
Det blåste som attan, och mörkt är det också!!

Idag har det blivit lite jobb, jobbade bara mellan 7- 10 så ett kort pass blev det!
Men ska ju jobba lördag, söndag nu så det ska bli skoj! Och kvällar båda dagarna :)
På söndag ska Ozzy med till jobbet! Chefen ville det så då får han självklart det, han blir ju ompysslad och det älskar han ju :)

Jag har hittat en hundras nu som jag fastnade för :)
En riktig kramgo nallebjörn..

Underbar? JAA!! :)

Det roligaste av allt så kommer denna ras (eurasier) ifrån två andra hundraser. Chow chow som Mathias är kär i och Samojed som jag är kär i. Passar det inte perfekt då med en renrasig Eurasier som brås på båda hundarna? :)
Perfekt tycker jag och perfekt tycker Mathias.
Då kan man bara hoppas på att vi får en valp med blå tunga som Mathias vill ha ;P hihi!

kram kram

Inga kommentarer: