torsdag 23 september 2010

God morgon!

Idag har jag hållt igång sen lite innan 6!
Kunde inte somna om när Mathias åkte till jobbet idag, men har hunnit titta på en film och rensa kantarellerna jag plockade i förrgår för det hann jag inte igår :)
Ska frysa ner hälften och äta hälften idag. Kantarellsås, potatis och kött! Mmmm!!

Har kollat i min almanacka också och tur var väl det för ska tydligen jobba idag ^^,  11.30- 16.00!
Men tänker inte göra några tunga luft, tänker inte förstöra ryggen mer än vad den är nu :/
Men tänker inte vara hemma mer heller för har knappt jobbat något alls denna månaden :S Så jobba på nu Emma!!


Bild lånad ifrån: Länk


1 kommentar:

Carolina sa...

Hej! Du deltog i April i år i en tävling om en canvas med eget motiv från Canvastavlan.se i min blogg - nu har du chansen igen, kika gärna in och testa lyckan den här gången! Kram Carolina