fredag 17 september 2010

Vilken dag och vilken röst pojken har!!

Ja, idag har jag faktiskt inte gjort något vettigt alls ^^
Jag har suttit i soffan och kollat på film näst intill hela dagen, har faktiskt varit skönt har ju hållt på heeela veckan med städ, tvätt och matlagning! :)

Nu i helgen blir det jobb både lördag och söndag mellan 14- 21.30
Sen på måndag ska jag och Ozzy in till staden och spendera lite pengar medan Älsklingen är på jobbet ;)
Nej, inte spendera upp allt utan ozzy ska få sin andra vaccinations spruta sen får han vänta ett år tills nästa gång :)
Sen måste jag köpa lite mediciner då mina har tagit slut :/
Med mediciner menar jag mina allergi mediciner så just nu mår jag inte så himla bra, känns som jag är dunderförkyld, svårt att andas och allmänt trött. Beror på att jag inte fått min medicin på över en vecka :/
Suck, att man aldrig kan planera?
Får bli en bättring på denna front.

Förresten har ni hört denna 11 åriga pojke?
Han är en guuud på att sjunga!
Titta och säg vad ni tycker :)


Inga kommentarer: