måndag 7 juni 2010

Bil till salu!

Igår blev det ingen vinst för mig på bingolotto, ändå satt jag med TVÅ lotter!?
Lustigt!
Idag ringde klockan vid 05.00 rätt skönt att kliva upp idag faktiskt och jag har inte gjort mycket alls idag :S
Har duschat och diskat, resten av tiden har jag suttit här vid datorn (fy på mig).

Igår satte jag in våran 245:a på blocket för 2000 kronor. Direkt får jag ett sms (?!) att de bjuder 1000 kronor.
Varför skulle jag gå ner till 1000 för direkt?
Min sambo sa INTE under 1500 punkt slut!
Hoppas det är någon annan som nappar för vill inte ha kvar bilen här :/
Ni kanske vet någon som köper in reservdelsbilar eller någon som gillar att fixa med sina bilar då vår bil behöver en "make up" ;P

I eftermiddag blir det till att hämta Mathias från jobbet och bara ta det lugnt :)
Kram kram

Inga kommentarer: