måndag 14 juni 2010

Måndags- lista!

I dag, måndag är jag glad för att .....


♥ Helgen har varit underbar med student och personalfest <3

♥ Fick min 245:a såld i förra veckan :D

♥ På fredag får älsklingen lön!

♥ Nu i veckan kommer det ett STORT paket hem till oss som vi väntat på!

♥ Tittade på min älsklings tillsvidare avtal och där står det att han arbetar till den 18/7 inte 18/6 som jag trott :D En månad till med jobb för min älskling, UNDERBART!

♥ På Onsdag går mina systrar ut skolan inför sommaren. Den ena slutar 2:an och den andra 9:an :)

♥ Ska jobba 4 dagar denna veckan efter "lång ledigt"! :)

♥ Från och med idag ska jag gå två långrundor/ dag + börja med matlista igen så vi äter "nyttigare" :)

Gör en måndagslista och skriv en kommentar till Jennyn!

1 kommentar:

jenny sa...

Nu blir man ju inte alls nyfiken på vad det stora paketet är ;-)

Haha!

KRAAAM!