måndag 21 juni 2010

Måndags- lista!

I dag måndag är jag glad för ...

♥ Fick i tisdags reda på att Mathias har fått förlängt på sitt arbete till den 30 september! <3

♥ I Onsdags slutade min ena syster 2:an och den andra 9:an. Tiden går fort

♥ Jag hoppas på två dagar med sol nu när jag är ledig :)

♥ På fredag är det midsommar och då kommer två goda kompisar hit på nypotäter och sill ;)

♥ Har börjat på mitt sommar schema nu. Så fullt upp hela sommaren!

♥ Vecka 31 hoppas jag, Ozzy och Mathias på en semester vecka tillsammans någonstans i Sverige :)

♥ I fredags hämtade vi det stoora paketet med grindar och galler i :)

♥ I lördags sattes gallret och grindarna in i bilen+ tonade rutor så det blir svalare för Ozzy!
Kanonbra blev det!

♥ Vi har fått två stolar till bilen av en kompis pappa, de vi har är lite slitna så det kommer bli kalasbra!
TACK så mycket!

♥ Jag snart få min lön <3




1 kommentar:

simone sa...

Hola babe! Vad hittar du för mysigt i tisdagssolen? Här väntar jobb hela dagen :/ Kul! ;D