tisdag 15 juni 2010

Fullbokad dag imorgon

God kväll på er allihopa! :)
Idag har det varit en underbar dag.
Segstartad men jag har hunnit med det mesta :) Det enda jag missade var torka golveoch städa toaletten!
Nu ikväll tänkte jag bunkra upp framför tv:n och titta på "the good wife" och "cougar town".
Men såg sedan att det inte är?!
Är det säsongsavslutning där också :/
Usch, alla program försvinner nu innan sommaren!

Idag skulle jag svara på mina kommentarer, men när jag skulle läsa dem försvann dem :S
Jag vet att det var två från dig Jenny men vet inte ezakt vad det stod, minns du? :S

Imorgon blir det en fullproppad dag.
-Morgonpromenad
- skolavslutning 9.00 för Hanna
- skolavslutning 10.30 för Johanna
- Fika och umgänge hos pappa
- Hämta Mathias på jobbet 14.30
- Mat och promenad

Tack och god natt för idag!


Inga kommentarer: