måndag 14 juni 2010

Morgon promenad!

Idag började jag morgonen med en promenad i det gröna med vår älskadde hund!
Det gick kanonbra, han gick så fint så fint bredvid mig, men när ett rådjur sprang över vägen gick han inte så fint längre.
En runda som annars brukar ta 45 minuter gick jag idag på 30 minuter?! Rask takt kallar jag det för :)
Nu har jag precis ätit frukost och bytt om så nu vankas det jobb mellan 7- 16!

Har idag hittat ett ställe jag vill åka till! Jag hoppas att vi kan ha råd med detta nu efter denna månaden :)
Tänk så romantiskt det skulle kunna vara, nu saknas bara hundvakt och en bokning ;) hihi!

Kram kram

2 kommentarer:

gotteochvi♥ sa...

sv; ja, nu är det nära, nära! =)

jenny sa...

Härligt med morgonpromenad! :)

Vad är det för romantiskt ställe? hoppas ni kommer iväg! :)