torsdag 3 juni 2010

Paket att hämta!

Hej!
Har ni lika fint väder som vi har? :)
Idag ska jag bara lata mig, ska först torka golven sen ska jag ut i solen :)
Hoppas på att Emily kan komma med då hon egentligen skulle kommit igår.
I eftermiddag ska jag ner till stan och handla till på lördag. Eftersom jag inte vet vilka som ska komma och grilla så köper jag lagom mkt potatis sallad och sallads- tillbehör. :S
Sen ska jag till systemet och handla dricka ;)

Igår hade vi det trevligt här hemma, jag, mathias, mård och Skrotis grillade spareibs :)
Det blev verkligen kanon gott och jag ska äta rester utav det idag med!
Fick hem ett paket ifrån hm igår med, men fick inte ut det på tempo då det var något lustigt med mitt konto :S
Igår hade jag inga pengar på det?! Men idag har jag det :S
Lustigt det där så jag funderar på att faktiskt köra upp och hämta det, ställa bilen en bit bort från tempo och sedan promenera dit ;)

Hoppas ni får en solig och härlig dag!
Kram kram

1 kommentar:

Agnes sa...

Diesels mamma är en Schäfer och hans pappa är Teuveren. Egentligen ingen skillnad mer än att teuveren är långhårigare, hängande öron och yvigare svans :)
Kram