tisdag 15 juni 2010

Underbara nyheter!

God morgon!
Idag tog jag mig en sovmorgon och vaknade vid 8 istället för 5 :)
välbehövligt var det!
Igår när jag kom hem från jobbet så var jag otroligt duktig här hemma ;)
Jag gjorde mat och åt lite, satt lite vid datorn, cyklade en runda med Ozzy och sedan gick vi en kvällspromenad :)
Jag ska verkligen hålla på dessa promenader så min vikt går neråt igen!

Nyss fick jag reda på världens bästa nyhet!
Mathias ringde och berättade att han får vara kvar på jobbet till den 30 september istället för till 18 juli! <3
De sa också till honom att det kan bli längre efter det med! :)
Vilken lycka!
Äntligen kan vi ha pengar till annat än räkningar och mat!
Äntligen kan vi betala av alla skulder!
Gud va det snurrar i mitt huvud!
Nu kanske vi kan ha råd med en valp också utan att leva på vatten och bröd?

Nehe, nu ska jag ut på promenad med Ozzy i solskenet!
Blir en lite senare promenad en vanligt :)

Kram kram

1 kommentar:

Annika sa...

Tack <3
Jag känner mig som i världens lyckorus. Rasmus blir ett halvår imorgon, och ska bli storebror, det känns otroligt! :)