tisdag 1 juni 2010

Besiktning!

God morgon!
Idag började jag dagen med en dusch!
Underbart uppvaknande var det..
Igår vågade jag titta på mitt bankkonto, och det såg inte ljust ut där :S
Hoppas skattepengarna kommer snart :P
Idag ska jag besikta bilen och jag håller mina tummar så hårt det bara går!
Inga större fel SNÄLLA!
vid 12. 30 får ni hålla era tummar åt mig för då står jag där och får dommen sagd..

I eftermiddag när jag har kommit hem från besiktningen så ska jag städa lite hade jag tänkt då jag tagit semester på den fronten ^^,
Ska plockas iordning och sedan ska det städas imorgon+ tvättas!
sedan när Mathias kommer hem så ska det grillas spariebs (stavning?!) och ätas italienskt lantbröd till ;D

På lördag är det ju party här hemma hos oss! Som det verkar just nu så kommer knappt någon till ljuspartyt :/
Men det får väl bli som det blir! Man kan ju faktiskt handla utan att man kommer också ^^,

Nu ska jag göra iordning mig då jag ska vara på jobbet om 45 min!
kram kram

Inga kommentarer: