onsdag 9 juni 2010

Promenad i ca 4 timmar!

Idag känner jag mig lite piggare än vad jag gjorde igår!
tröttheten finns ju ändå men sånt är väl livet!
Jag ska snart klä på mig lite varmare kläder då jag ska gå runt sjön med min syster, ska vara där klockan 09.10 så ska väl köra lite innan 9 då det är vägarbeten också.
Innan jag åker ska jag också hunnit gå en snabbis med Ozzy så han får kissa av sig lite så tar vi en längre runda i eftermiddag om jag hinner, beror på hur jag ska göra ikväll!
Idag är det också möte mellan 14- 16
Så kommer nog inte vara hemm före halv 5 och hinna äta mat och ta det lugnt innan sexpartyt kommer jag aldrig hinna med :S
Partyt varar mellan 18- 23.
Känns lite länge då jag klev upp vid 5 idag och klockan ringer vid 5 imorgon också så då måste jag ligga i säng vid ca 21- tiden :S
Och trött imorgon orkar jag inte vara då det vankas jobb och möte igen!
Vi får helt enkelt se!

Ni får ha en bra dag så får vi hoppas att det inte börjar regna när vi ska ut och gå då jag fortfarande inte äger några regnkläder :S

Kram kram

2 kommentarer:

Agnes sa...

Vad kul med sexparty :)
Sv: Det var inte dåligt! Jag tror inte vi fick så mycket mer när vi sålde 855:an i våras. Men den hade massa fel som skulle kosta upp till femton tusen att laga. Usch, skitbilar. Men skönt att ni fick den såld!
Kram

Jennie sa...

Okej , jag trodde det var sådär konstigt mycket ;) Men 1300 :- var ju bra ! ;)
Ja vi kan kika på det ju ! ;) Ikeatripp är ju skojjigt !