onsdag 16 juni 2010

Härlig dag!

Hej!
Fullt upp har det varit idag!
Min älskade sambo väckte mig vis 05.00 inte så omtyckt men när jag väl va uppe så stannade jag uppe!
Så jag slappade en stund på morgonen sedan åt jag och Ozzy frukost innan långpromenaden!

Långpromenaden skulle blivit längre än vad den blev. Mitt i promenaden så halkar Ozzy till på ett par löv och börjar halta :/
Så han har troligen sträckt ena bakbenet!
Så vi vända och gick sakta hemåt. Kvällspromenaden hoppar vi över också för att ta en promenad imorgon på morgonen istället, som vanligt!
Väl hemma gjorde jag mig iordning för kyrkan, svårt att bestämma kläder som vanligt, kan vara för att jag inte har något vettigt i garderoben så nästa månad hoppas jag på en shopping tur till Kalmar ;)

Efter detta åkte jag till min syster i kyrkan för att titta på henne mellan 9- 9.40
Jättefint va det :)
Efter det fick jag skynda mig neråt staden för att hinna med min andra systers utspringning ifrån nian!
Han precis kan man nästan säga ;)
Där höll jag på att börja gråta!
Allt går så himla fort, allt händer NU!!
Uscha, snart har jag bara en syster kvar i skolan :S

Nu ikväll har vi ätit hemmagjord fiskgratäng ;) Mycket gott var det!
Efter maten så tittade vi på en film, men jag gav upp och gick in i sängen och somnade ^^

Nu funderar jag på lite popcorn och en film! :)
Kram kram

1 kommentar:

jenny sa...

Det är varje onsdag klockan 19.00 på travet.. ibland kan det vara även på söndagar.

Men programmet hittar du här: http://www3.idrottonline.se/templates/PageWide.aspx?id=523262