söndag 13 juni 2010

Underbar helg!

Nu har jag äntligen vaknat ur min koma sen i fredags! höhö
I fredags var det en fullproppad dag, student och personal fest!

Studenten var otroligt fin, det fick mig att tänka till på mitt liv också!
Det är två år sedan jag gick in i "vuxenlivet". Och vad har man åstadkommigt?
Flyttat hemifrån och skaffat hund, timvikarie på ett äldreboende, mer då? :S

Jag är i alla fall stolt över min bror som har klarat av skolgången bra :)
Han har fast arbete som han börjar imorgon så jag önskar honom all lycka till!

Personalfesten var helt otrolig!
Vi kom dit lite efter klockan 18.00 och åkte nog runt halv tolv- tolv tror jag :S
Vi hade lite lekar, tips promenad, kasta pil, plankgång och en lek jag inte kan namnet på!
Vi hade väldigt kul, men jag minns inte vilket lag som vann, men tror det var det andra laget :/
Men skoj hade vi! ;D
Jag skulle egentligen hoppat av hemma, men hoppade av i stan och blev hämtad av min älskade sambo!
Man var lite runt om fötterna då :) hihi!
Vi träffade lite underbara människor och sedan hux flux hamnade vi på puben och där satt ju några arbetskamrater :D
Fy fan va skoj vi hade!

Vi var nog inte hemma före 02.00 på natten!
Tack för en underbar fredag allihopa!

I går var jag ett kolli. Satt i soffan framför tv:n och datorn hela dagen!
Trött som attan var jag.
Mathias åkte iväg och jobbade under dagen och jag väntade på en kompis som aldrig dök upp som vanligt så jag satt och halvslumrade i soffan!
På kvällen åkte vi in till Kalmar en runda, dött var det så åkte hem och nanade kudden efter ett tag :)

Idag har jag haft besök av min moster! trevligt trevligt!
Har tagit tag lite i hemmet men hade tänkt städa under veckan också :)

Hoppas ni har haft en underbar helg!
Kram kram

Inga kommentarer: