tisdag 1 juni 2010

Bilen gick igenom! :D

God eftermiddag!
Jag är så lycklig :D
Bilen gick igenom, kan ni tänka er?
Det enda vi måste göra är att byta 2 lampor, skitfel ju!

När jag besiktat bilen åkte jag och handlade lite snabbt sen åkte jag hem och min momor och hennes man följde med på en fika :)
Trevligt som alltid!
När de åkte hem gick jag och Ozzy ut i trädgården för att räfsa upp alla löv som vi latmaskar la under buskarna i höstas (ska jag inte göra om).
Jag har kommit halv- vägs, blev helt slut! Höll på i ca 40 min och var genomsvett :S

Vid ca 16- tiden kom Mathias hem och då skulle vi egentligen ätit spareibs, men det blev tacos så grillar vi i morgon istället :)
Nu ligger Mathias och vilar medan jag sitter här!
Imorgon är jag ledig så då blir det sovmorgon och ikväll blir det the good wife och cougar town.
kram kram

1 kommentar:

Agnes sa...

Vilken tur ni har! Grattis!! Vet hur jävligt det är när skithögarna inte går igenom ;)
Kram