måndag 31 maj 2010

ont i huvudet och i axlen :/

God kväll!
Gud så trött jag är, jobbet gick si så där!
Det gick snabbt men jag blev irriterad ett par gånger :/
Men ibland har man bra dagar och ibland dåliga ^^,

När jag slutat på jobbet så åkte jag ner till staden för att hämta upp Mathias då vi skulle handla parabolsladd och fixa bakluckan på bilen :)
Vi hittade parabolsladd (för en dyr peng) och vi fixade bakluckan, bara det att han som fixade den donade och jag blev nyfiken och tryckte huvudet under bagage- luckan och då trillar den lagom ner på sidan av ansiktet och ner på axlen :S
AJ SÅ ONT DET GJORDE!

När vi kom hem så fixade vi lite mat, köttfärssås och makaroner och efter det somnade jag i sacko säcken och Mathias i soffan ^^,
Snart blir det nog läggdags faktiskt, är helt slut!
Funderar på om jag ska duscha ikväll eller om jag ska ta en dusch imorgon på morgonen!
Får se om jag orkar in i duschen innan sängen ropar :P

Imorgon gäller det!
Då ska vi besikta bilen men först ska jag jobba mellan 7- 12.
Tror ni den går igenom utan större fel?
Vi köpte ju bilen obesiktad så jag hoppas innerligt att det inte är några större och dyrare fel!
Blankt papper? JA TACK!

Kram kram

Inga kommentarer: