fredag 19 december 2008

Bilder, gårdagen och dagen hittills!

Idag har jag mycket att skriva om och massa bilder :) Så vi börjar med de bilderna som jag tog för två veckor sedan, minns ni att jag skrev att jag var och fikade med Marina och sedan så var jag hos en kompis till Mathias. De hade massa söta katter och en nakenhund :) Jag tog kort på dem och inte förens nu har jag orkat lägga in dem på datorn!



Sedan så berättade jag ju att jag och Mathias har klätt våran gran så då tänkte jag att ni kunde få del av den känslan som är här hemma genom att lägga upp en bild på den :)



Ja och sedan kommer vi till själva inlägget, igår hände det mycket kan jag lova. Först under natten så kunde jag inte sova, somnade nog vid tre- tiden. Jag klev upp vid halv sju när Mathias kom hem och åt frukost. Vid sju ringde Sofi och Micke (Mathias bror) och sa att de var färdiga så då bar det iväg in till kalmar och BB. Jag skulle alltså vara deras chaufför. När jag kom hem så tvättade jag och sedan gick jag och la mig på soffan och "kollade" på film (Somnade rätt fort).

På kvällen bar det iväg ner till Micke och Sofi för att vara barnvakt (Mathias mamma hade varit det under dagen, men skulle nu till jobbet). Så då satt jag där och läste ut min bok :) Och sedan kollade jag på tv. Allt var lugnt, Nova vaknade bara två gånger men somnade lika fort igen, Thea vaknade en gång och Alva sov hela natten ^^


Idag vid sju var jag hemma igen och då bar det in i duschen och så gjorde jag iordning mig för vid halv nio körde jag upp till hälleberga kyrka och kollade på min systers julavslutning. Efter julavslutningen så åkte jag till skolan för att vara med där en stund och då var jag givetvis tvungen att vara med och dansa runt granen, men det var bara roligt :) Så nu är jag hemma igen och funderar på att börja på en ny bok, funderar på Kärleksbarnet av Hillevi Wahl!


1 kommentar:

Anonym sa...

Inte en aning ;) kan typ inga hundraser haha. men söt är han ;D