fredag 12 december 2008

Uppe med tuppen! :)

Titta klockan :) Idag är jag uppe med tuppen. Men det kan ju bero på att Mathias kom hem från jobbet för en timme sedan. Men jag har bestämt mig för att INTE gå och lägga mig igen fast sängen kallar ^^,
Morgonrundan med Ozzy är redan avklarad också så denna dag ska spenderas till att städa och sitta vid datorn :) Kanske en långrunda med Ozzy senare? Vi får se vad dagen leder till.

Mamma sms:ade mig förut och frågade om jag glömde bort Hannas Lucia igår :S Fan va ledsen jag blev, hade precis glömt bort det och sen när man verkligen lovade henne att komma också så kändes allt skit. Första tanken- Jag är en dålig storasyster! Men allt kändes bättre när jag pratade av mig med mamma i telefon efter sms:et. Hon sa att Hanna blir nog glad om jag kommer hem och kramar om henne hårt och säger förlåt. Men hur dum får man vara, glömma sin bästa lillasyster!?

Inga kommentarer: