onsdag 17 december 2008

En vecka kvar!

Idag är det prick en vecka kvar till julafton. Julafton kommer spenderas hemma hos min mammas sambos föräldrar, hängde ni med? :P Det kommer bli skoj, för min mammas sambos mamma lagar otroligt god mat och otroligt gott julgodis :D hehe.
Tyvärr har Mathias bestämt sig för att inte följa med :( Hade sett fram emot det. Men men, sånt är väl livet. Men vi får se vad som händer nästa vecka.

Ska kanske på bio nästa vecka också med mamma :D Det ser jag fram emot. Sen ska jag hem till farmor och träffa henne och alla kusinerna och så ska jag hem till mormor, Ja veckan är fullspeckad. Men sånt är bara roligt. Julen ska vara fullspeckad, eftersom man har en sån stor släkt och eftersom man ska umgås med dem man tycker om under julen så är julen fullspekad :)

Idag har jag inte hunnit så mycket än, kom nyss hem ifrån en lång promenad med Ozzy. Början av rundan var vi väl inte så bra vänner eftersom vi mötte en hund och Ozzy började rycka och dra då blev jag sur och tog tag i honom och sa till honom på skarpen, men då började han MORRA åt mig. Denna hund är en väldigt uppkäftig hund, men ändå en jävligt goo hund :P
Snart ska jag sätta upp belysningen i granen, för så som jag satte den igår ser det bara för jävligt ut. hehe. Sen ska jag gå runt och småplocka och läsa min underbara bok innan mamma kommer med julgranspyntet :)

1 kommentar: