onsdag 3 december 2008

TILL SALU!

Usch vad jag är trött på livet, jag vet att jag inte ska klaga men det är så otroligt tråkigt att sitta hemma hela tiden, blää. Och nu när man inte har pengar så vet jag inte vad man kan hitta på :/ Sen känns det som att någonting inte stämmer här :S Usch!

Förresten jag har en tv och en kamera till salu ifall någon är intresserad. Tv:n ska jag ha en 500- lapp för och kameran en 400- hundring och om man tar båda kan man få det för 800 kr :D Intresserad någon? Kan ta kort på dem senare så ni se vad det är för något ;P

Har en cykel till salu med :P Orange är den. Knappt använt den, hmm. 1500- 2000 vill jag nog ha för den iaf.

Hojta till om någon är intresserad! :D


Dagen ska spenderas framför datorn och tv:n :P Sedan ska jag nog lägga mig i ett varmt bad med min underbara bok :) Ja, vad ska man äta idag? :S

1 kommentar:

Marina sa...

haha! ja tydligen;)