onsdag 10 december 2008

Ändrat på bloggen och fisk!

Så nu har jag ändrat om på min blogg :) Blev hyfsat och jag orkar inte ändra mer så det får se ut såhär ett tag. Först tänkte jag ta någon röd färg så man får julstämning, men fanns bara chock röd och det vill jag inte ha :S



Snart blir det kvällsrunda med Ozzy, och sen? :S Har inte bestämt att jag ska göra någonting ikväll fram till tjugo i tolv då scrubs börjar. Två timmar utan planering, Usch :P



Vill bara påpeka att en utav våra fiskar är knasig, Den ser lustig ut och sen ligger den bara ner på bottnen typ hela tiden, men den andas så den är inte död (har redan kollat det)

Men nu simmar den runt igen efter att ha legat still i typ en vecka :S Och nu ligger en annan fisk på det stället där den låg :S Mathias tror att den kanske har lagt ägg eller något, men vaktar andra fiskar en annan fisks ägg?! :S Ja, som sagt det är en lustig fisk.



Inga kommentarer: