tisdag 9 december 2008

Kan inte sova =/

Somnade vid halv nio ungefär, men vaknade för en timme sedan av att Mathias mamma ringde. Efter det har jag inte kunnat somna om så då bestämde jag mig för att sätta mig här en runda. Hittade en tjej som behöver hjälp med sin häst i blomstermåla, men vi vet ju fortfarande inte om vi ska flytta eller inte eftersom ingen kan bestämma sig om han ska få jobbet eller inte. Men det hade varit perfekt att rida någon gång i veckan där, och kanske förhoppningsvis få en kompis där också :D Skickade till henne iaf så HOPPAS jag att vi kan fortsätta leta bostad så att vi kan börja planera någon jävla gång, planera är något man måste göra enligt mig :P Iallafall med större saker.

Ska jag göra popcorn eller inte?! :S




Imorgon gäller det! Usch, vill inte följa med, men är illa tvungen. Vill att morgondagen ska vara över NU! Men det är snart över, då slipper både jag och Mathias oroa oss över detta :)

Inga kommentarer: