söndag 28 december 2008

Julhelgen!

Förlåt att jag inte har skrivit på länge. Igår var jag hemma hos farmor och träffade farmor och mina kusiner ifrån stockholm :) Det var riktigt trevligt, satt och drack lite med min faster och hennes man och pappa och dom drack ju också :P Och min kusin henne har jag inte träffat på år och dar och nu var hon 6½ och det var svårt att smällta att hon var så stor nu ^^ (hade egen mobil) Men sånna är dom väl uppe i stockholm :P

Idag har jag och Mathias varit på middag hemma hos mamma, fick kalkon och potatis, SKITGOTT!!! :D Sedan åkte vi ner till stan och hämtade Borg och Kenne :) Så nu sitter killarna och spelar Rockband :) Medan jag lyssnar, är rätt roligt :) Imorgon blir det staden och försöka shoppa lite för mina presentkort :)

ha en bra kväll!

Inga kommentarer: