tisdag 2 december 2008

Usch och fy!

Ja, va i Blomstermåla idag. Kollade på Mathias nya jobb, såg lite hill billy ut men det duger väl :P Sen bar det iväg för att kolla på lägenheterna. Usch säger jag bara. Inget illa ment men jag vägrar på i något getto som Kungshall säger jag bara. När vi öppnade dörren till trappuppgången så luktade det turk, jag menar verkligen TURK! Står man ut med det varje dag i MINST ett halvår? :S NEJ TACK! Lägenheterna var rätt lustigt planerade med, väldigt avlångt sovrum och svår möblerat. Ja, jag hoppas verkligen att det löser sig på annat sätt så man slipper dessa lägenheter. Helst av allt så skulle jag vilja hyra något hus eller liknande (inget stort hus) Med trädgård så Ozzy kan springa fritt utan att behöva vara kopplad jämnt för han älskar att springa löst. Men hur fan hittar man någon som hyr ut hus eller så i Blomstermåla? :S I don´t know!

Sitter och letar lite nu på internet och hoppas verkligen att jag hittar något snart.

Inga kommentarer: