onsdag 3 december 2008

Jag ser det snöar! :)

Åh, va mycket snö det är ute! Jippie! Va ute och lämnade Mathias hos hans föräldrar nu och va samtidigt ute med Ozzy, gud va tokig han är i snö. Han sprang och slängde sig och åt snö som fan (tyvärr), men det var roligt att se. Så med honom kommer man ha en rolig vinter, när man inte är ute och går när det är halt.

Någon som kollar på Bonde söker fru? :D Jag gör! Det är så jävla roligt att se tycker jag och sen blev jag så glad för de som jag ville skulle åka hem fick åka hem :D

Förresten, jag har hittat ett torp :D Det ligger ca en mil ifrån Blomstermåla och kan vara det perfekta stället för mig, Mathias och Ozzy. 3000 kr i månaden är ju ingenting för ett torp när en två inne i Blomstermåla kostar 3600 kr! Jag hoppas verkligen att detta torp fortfarande är ledigt, ringde idag men hon svarade inte så jag skickade ett mejl så hoppas på svar snart!

Ska nog små städa lite nu innan det blir scrubs vid elva, OM jag orkar ;P Annars blir det väl att sitta här tills dess ^^,


(Dricker smoothie idag med, fast med äppel och päron i också :D) NYTTIGT ^^

Inga kommentarer: