tisdag 16 december 2008

Jordbävning?!

Usch vad otäckt! Inatt vaknade jag vid fyra- tiden och undrade vad det var, någonting hände så jag vaknade till. Min tanke var: - Hahaha, var det jordbävning? :O

Jag kollade ner på golvet och såg Ozzy ligga emot sängen och tänkte: - Äsch, det är nog bara han som gungade till sängen.



IDAG när Mathias kom hem så var det nyheter, det har varit jordbävning. Då måste det varit det jag kände inatt :S Usch va otäckt ^^

Ne, om man ska ta tag i sitt liv och fixa iordning lite innan man ska fara ner till stan, hade tänkt vara där nere innan halv två så jag har en och en halv timme att gå i affärer innan det bär iväg till arbetsförmedlingen :)

Idag ska vi klä julgranen :D

1 kommentar:

Anonym sa...

haha yeah ;) hade inte tänkt säga vad för något isåfall men skitsamma ;P skulle vilja ha 2 änglavingar på insidan av handleden (: