söndag 7 december 2008

Helgen!

I fredags fikade jag med Marina, det var trevligt som attan! Vi pratade om allt mellan himmel och gjord, men mest skrattade vi :) och det gillar vi :D
Efter fikat så åkte jag till Mathias för han var hos Pierre och Tina. Så då fick jag för första gången se en kinesisk naken hund i verkligheten. Det var häftigt. Asså jag skulle aldrig vilja ha en själv men de verkar rätt häftiga :) Men som Tina sa- De har mycket problem med rumsrenligheten så de kan kissa inne och så. Och det är ju inte så skoj =/
Efter det så åkte vi ner på puben en runda och väntade på att min låtsas pappa skulle ringa eftersom jag skulle vara lite fyllechaffis :)

Lördagen då tänkte jag sitta hemma och kolla på massa filmer och så dricka något glas vin, men mina planer gick i kras då vi åkte ner till stan istället till Snuffes fest. Det ångrar jag inte så mycket för jag träffade Jessica där :D Det var såå länge sen, åh, va vi kramades!

Ja detta är väl helgen hittills, så får se vad den här dagen leder till! :)

bye bye

Inga kommentarer: