tisdag 16 december 2008

Staden!

Kom precis hem ifrån stan. Hittade ett par byxor, efter många om och men :P Men de var iallafall skitsnygga och satt skit snyggt också, enda nackdelen var att de inte fanns precis i min storlek. fick ta 34 i längd istället för 32, men skitsamma :) Tog dem iallafall.
Mamma kom dit med så att hon tyckte att de var snygga med, eftersom det är hon som ska köpa dem i julklapp till mig så måste ju hon också tycka om dem :P Och det gjorde hon, jag fick en röd tröja också som jag ska ha på julafton :D Inte ofta man har färdigt vilka kläder man ska ha på sig på julafton en vecka tidigare ^^

Nu är jag inskriven på jobbsökar grejen för ungdomar på arbetsförmedlingen :) Men hoppas fortfarande på att komma in på utbildningen istället :) Åkte runt mamma och hämtade granen också och lite plock, men kan dock inte klä den fören imorgon :/ Men sätta upp den kan man ju göra :D

Inga kommentarer: