måndag 8 december 2008

Halvt sjuk!

Inatt har jag inte mått speciellt bra, magsjuk! Usch säger jag bara! Aja, dagen har spenderats i soffan framför tv:n. Fast dagen för mig har inte varit speciellt lång eftersom jag gick upp vid halv två. Hehe. Det är fördel att ha en morgontrött hund vid sådana här tillfällen. Jag har kollat på två filmer idag, det var Sandor slasch Ida och underbar och älskad av alla. Tycker inte någon av dem är speciellt bra. Just nu rullar shrek den tredje på tv:n och den är bra hittills men jag har tyvärr inte sett tvåan än :P

Ja, vet inte riktigt vad jag ska skriva mera, har reservplats på utbildningen jag vill gå så troligtvis kommer jag inte in :/ Åh, jag kommer få damp om jag inte kommer in. Men sånt är livet!

Nu ska jag kolla färdigt på filmen!

Inga kommentarer: