lördag 14 november 2009

Allt går åt skogen!

Idag vaknade jag vid elva, sov som en stock!
Vi bestämde oss för att åka för att köpa mat till Ozzy eftersom vi inte hann med det igår kväll då de hade stängt, men när jag kom ut så hade jag självklart punktering på däcket! Mina vinterdäck låg hos mormor i Målerås så då var det bara att lägga på reservdäcket och åka till mormor för att lägga på vinterdäcken, det är bara det att det pyser ur ett utav däcken så imorgon när vi ska på fars- dag middag så lär jag har punktering igen :S Jag hoppas att jag är piggare imorgon än vad jag har varit idag, men idag är jag feberfri iallafall :D SÅ det är på bättringsvägen!
När vi skulle åka upp till mormor idag så åkte vi runt Tempo för att Mathias skulle köpa cigaretter, denna affär är helt underbar då det ofta är billiga saker så idag fyndade vi en fläskfilé bit för 20 kronor, billigt va?!

Igår var vi nere i stan en runda för att köpa febertermometer, nässpray och ett nytt bricanyl till mig! Vi köpte också pizza så då var min kväll räddad eftersom man inte orkar göra mat när man är sjuk:) Efter det åkte vi hem en runda och tog det lugnt!

Ikväll blir det bara lugnt. Ska nog göra något gott med fläskfilén om jag orkar och så ska jag se om det är något skoj på tv:n och sitta med tända ljus!

Förresten, någon som vill följa med till Ikea den 27 november på morgonen/förmiddagen? :D Ska då införskaffa mig en ny matta och massa annat gott och blandat! Ikea öppnar klockan 11.00 den dagen så då är det bara till att vara där så jag hinner hem och förbereda inför ljuspartyt sedan!

Nu ska jag slappa!
Händer hos er idag/ helgen?
kram kram

Inga kommentarer: