torsdag 12 november 2009

Ett fynd!

Nu har jag vilat en stund :) Skulle bara blitt en timme men blev visst en och en halv timme :)
Jag är helt slut i kroppen och i huvudet!
Fast jag mår som jag gör så ska vi iväg en liten stund snart :D Längtar som bara den.
Mathias har hittat ett fynd och vi MÅSTE hämta dem idag eftersom han sålde akvariumet igår. Ca 10 ciklider för 500 spänn och i det priset kommer det en sådan fisk som dog för oss för några månader sedan, "niggerlips". Så det är sjukt billigt så då är det likabra att passa på eftersom vi behöver fler fiskar då detta ser så lite ut med dom vi har! Jag ska lägga in en bild före och en efter så får ni se skillanden ;P
Hoppas på att han svarar på mejlet snart så vi vet att han är hemma bara!

Kram kram

1 kommentar:

Unknown sa...

besök gärna min blogg!