fredag 13 november 2009

Vårat akvarium!

Idag mår jag lite bättre än vad jag gjorde igår, men jag har nog fortfarande feber :/
Mamma ville att jag skulle ringa till sjukhuset idag om jag fortfarande mår dåligt, men jag tror jag skiter i att ringa och väntar tills på måndag och om jag inte då mår bättre så får jag ringa!

Igår orkade jag inte uppdatera på kvällen men guuuuud så fint vårat akvarium är nu, men det kan fortfarande bli bättre. Men då gäller det att man har pengar till att fixa till att!
Det som var tråkigt var att det var 5 fiskar som dog på resan hit :/ och det var 2 "niggerlips" som dog. Både jag och Mathias blev sjukt irriterade, men vi får försöka hitta en på någon djuraffär, men det är inte det lättaste :S

Men det som var roligt var att det va 9 st yngel :D men vi vet att 7 lever eftersom de ligger i en separat burk medan två råkade komma ner i akvariumet och vi såg ett utav dem bli anfallen utav en ciklid :S
Här kommer iallafall en bild innan och en film efter ;D

Här är bilder hur det såg ut innan, det ser lite glest ut med fiskar va? ;P




Här är filmen hur det ser ut nu med fiskar :)




Kram kram

Inga kommentarer: