tisdag 10 november 2009

Uppe med tuppen!

Usch, jag mår inte bättre idag men jag mår inte sämre heller. Men har bestämt mig för att jag ska vara hemma och vila idag fall de ringer så jag inte blir sämre fram till på torsdag!
Idag vaknade jag vid 6.20 men tänkte att eftersom jag inte ska jobba idag så tänker jag då inte gå upp! Så jag somnade om och vaknade sedan vid 8.40 och då gick jag upp :)
Har varit hemma hos svärmor och kollat hur det blir i rummet som de har målat och grejat i :) Kanon fint blev det!
Så nu ska de gå över till hallen på övervåningen så får vi se hur det blir :)

Åh, va jag vill till Ikea. Svärmor frågade ifall vi skulle dit någon dag! Klart vi ska :D Kanske till nästa vecka? Låter som en bra idé tycker jag :) Så kan man köpa sig en ny matta till vardagsrummet och massa julpynt och lite onödigt "skit" som man alltid hittar på ikea :D

Nu ska jag läsa mina favvobloggar och kolla på sf kanalen ;D
kram kram

1 kommentar:

caroline sa...

Svar; Nae :) den klänningen kommer från forever21, en sida från usa :)