onsdag 25 november 2009

Duktig jag är ;D

Guuud va duktig jag är! :D Jag har rensat ett av akvariumen och pumpen till det andra akvariet, Mathias hjälpte till men han får ju inte blöta ner gipset så jag fick göra det mesta :)
Nu har jag tänt lite ljus och så finns det kycklin klubbor i ugnen som vi ska smaska på ;)
Jag funderar på om jag ska göra mer ikväll eller gå upp tidigare imorgon, vad tycker ni?
Jag tror att jag tar det lugnt nu och kör racet imorgon!

Så resten av veckans schema ser ut såhär:
Torsdag: Städa som en galning!
Göra mat
Möte i skolan 13.30
Jobb 16-21
Hem och duscha
Soooooova!
Fredag: Hämta Cärlin klockan 9.00
Mathias till doktorn 9.30
Till Ikea, rusta och till en mataffär+ bolaget
Hem och springa ett varv med dammsugaren om jag hinner.
Förbereda inför kvällen
Klockan 18.00 kommer gästerna och då ska ALLT vara färdigt!
Lördag: Ner till stan och handla lite mat så vi har det hemma.
Söndag: JULPYNTA?!?!



Inga kommentarer: