måndag 9 november 2009

Glad nyhet!

Nu är det kväll, jag sitter med tända ljus och kollar på en film med en filt runt mig! :)
Tvätten är färdig, det är bara överkastet som ligger i torktumlaren. Så den får jag hämta imorgon om jag inte kan övertala Mathias att gå ner för att hämta den :)

Jag har ju varit hos mormor idag på middag! Fick potatismos och korv :) Jag kom hem för ca en timme sen så stannade inte jätte länge men det var för att Ozzy började bli otålig och ville ut..
Har köpt vinterdäck nu med, eller mormor köpte dem och jag ska betala dem senare :) Min mormor är så snäll :D

Jag har en väldigt glad nyhet också! JAG SKA BLI TIMVIKARIE I ALSTERBRO OCKSÅ! Det ska bli så kul! Ska dit och gå bredvid på torsdag mellan 14-21 och fredag 7-14!
Längtar som bara den, men är väldigt nervös också :S

Nu ska jag kolla klart på filmen!
kram kram

Inga kommentarer: