onsdag 25 november 2009

Dålig uppdatering!

Ja, det är nog dags att uppdatera här lite!
I måndags skulle jag ha jobbat men för det första hade jag svårt att andas och var sjukt trött så jag sa nej till slut! Så dagen bestod utav vila. Jag hade velat åka till doktorn men de hade inte tid med mig :S

Igår arbetade jag i Alsterbro, det var skit trevligt så jag förstår inte varför *pip* sa att det var uruselt där och att alla var dumma emot varandra och snackade massa skit. Så jag var ju rätt nervös när jag skulle dit för det värsta jag vet är skitsnackare! Men som sagt det gick bra, lite annorlunda än vad det är i Orrefors men det får man ju ta!
Efter jobbet förljde jag med Marina upp på en fika och snackade dynga :) Alltid lika skoj..

Idag har jag och Mathias varit hos mamma en runda och efter det åkte vi ner till stan för att gå på möte med skolan :) Gick kanonbra och jag ska dit igen imorgon vid 13.30 för att registrera mig på mina nya kurser ;D
Jag ska också jobba imorgon mellan 16- 21 i Alsterbro, ska bli skoj :)

På fredag blir det som sagt IKEA! med lite ändring för måste tydligen följa med Mathias till sjukan :/ Hade hoppats på att han och hans mamma kunde göra det så jag slapp ändra mina planer :( Men får se om jag hinner med allt för det får fan inte ta mer än två timmar på sjukan!!!!! Måste vara hemma SENAST fyra och då ska jag ha hunnit gå på ikea och rusta och kvantum och duscha och städa och ALLT! Fan va irriterande!!!!

kram kram

Inga kommentarer: