tisdag 3 november 2009

Min helg!

Hej!
Nu har jag äntligen hittat orken att uppdatera här på bloggen! Det är mycket som har hänt sen i lördags.

Lördag: Städade HEEEELA lägenheten, mamma och min syster var och hälsade på och tog en fika. Vid fyra tiden duschade jag och gjorde iordning mig eftersom vi skulle få hem folk. När jag kom ut från duschen kom en kompis till Mathias och jag tog mig en drink medan jag fixade håret. Sedan satte vi oss och snackade och väntade, INGEN kom?! Vart var alla som sa att de skulle komma?
Jo, den ena var i Danmark, den andra i Kalmar och de andra "orkade inte". Detta gjorde mig väldigt sur, vad har man för kompisar egentligen? Det finns endel undantag och jag hoppas ni vet vilka ni är!
Om man inte hade planerat att ha en fest hemma så hade jag och Mathias varit i Läckeby och haft trevligt istället för att sitta hemma och glo på min första hel- lediga helg på länge!
Tack ni som förstörde helgen! (ni andra ta inte åt er!)

Söndag: Mådde dåligt under dagen, åkte ner till stan för att kolla på julmarknaden på Kvantum, fick veta att jag skulle jobba mellan 16-21 så åkte hem och slängde i mig lite mat och fixade äggmackor till kvällen!

Måndag: Skulle ha jobbat men under söndagskvällen mådde jag skit så sa att jag inte kunde! Slappade hela dagen, under kvällen gjorde jag och Mathias hemmagjort potatisgratäng och kött :) Mmm!

Tisdag: Jobbat mellan 7-15. Bilen startade inte idag på morgonen så fick väcka Mathias så han fick köra upp mig med mopeden :P hehe. Men det gick bra iallafall!

Nu ska jag äta!
Vad har ni haft för er i helgen?!
kram kram

2 kommentarer:

Mikaela sa...

haha ja men vi har inte mötts än?

Mikaela sa...

Det vet jag inte än för jag vet inte om alla tjejer vill vara med ännu.