torsdag 26 november 2009

Hann inte så mycket idag :S

Ja, idag hann jag inte allt som jag velat :/
Jag har dammtorkat hela lägenheten och bytt sängkläder, det är det enda jag har hunnit :S
Jag har också gjort mat så nu är vi mätta och belåtna!
Jag är väldigt glad över att jag inte hann dammsuga och torka golven för då hade jag blivit rasande nu! För nu är thea och nova här en stund tills Micke kommer hem från stan!

Jag ska snart köra neråt stan, måste upp till Orrefors först så jag har bensin så jag klarar mig :)
Ikväll när jag kommer hem ifrån jobbet så ska jag iallafall dammsuga och duscha, och kanske mer ifall jag hinner.
Imorgon innan vi åker hemifrån ska jag torka golven så hinner det inte bli stökigt tills gästerna kommer :) En mycket bra idé tycker jag!

Kram kram

Inga kommentarer: