onsdag 18 november 2009

Mina planer för nästa vecka!

Jag tycker dagarna går så himla fort nu för tiden :S
Visst det är väl för att det blir mörkt fort och så!
Idag tänkte jag städa, men har inte kommit så långt! Jag och Mathias har iallafall bytt sängkläder och så har han diskat!
Vi har också handlat och handlade då ingredienser till hemmabakad pizza! Guuud så god den blev :D
Imorgon är det redag torsdag och då hoppas jag att jag får tummen ur r*ven och städar lite sedan ska jag också göra kyckling- gryta och ris till mat, har aldrig gjort kycklinggryta innan så det kan bli spännande :D Men det brukar oftast bli gott ^^,

Nästa vecka har jag rätt mycket planerat om man jämför vad jag haft de två senaste veckorna.
Måndag: Kanske möte med skolan!
Tisdag: Jobb i Alsterbro 7-16
Onsdag: Kanske möte med skolan!
Torsdag: Jobb i Alsterbro 16- 21
Fredag: IKEA med Cärlin :D Och ljusvisning kl:18.00! :D
Lördag: Stor handla mat!
Söndag: Julpynta? Det är faktiskt första advent då! ;D

Nu ikväll blir det bonde söker fru vid åtta och sedan var Mathias sugen på att titta på en film så får se om vi hittar någon på tv:n!

kram kram

Inga kommentarer: