torsdag 5 november 2009

ÄNTLIGEN!!

Yes! Nu har jag äntligen gjort det, jag har vaccinerat mig. Det var inte så farligt som jag hade föreställt mig, men det gjorde ändå ont men jag tycker allt gör ont så :P Men nu är det gjort! *stolt*
Nu är maten inne i ugnen idag har vi försökt oss på att göra stek. Tänkte ha potatis till men eftersom vi inte hade så många så blev det ris till och så någon sås. Alltid gott och hoppas att det blir lyckat! Önska oss lycka till :)

Imon är vi bjudna på två fester helt plötsligt?! Men vet inte om jag ska dricka, men jag känner mig så fånig om jag inte gör det. Och sedan vet jag inte hur jag känner mig efter jobbet, om jag har ont i armen eller något. Får helt enkelt se. Annars kan man ju ha en trevlig myskväll, men det tycker inte Mathias om dessvärre :/

Nu ska jag kolla till maten och förbereda en sås.
kram kram

Inga kommentarer: