torsdag 12 november 2009

God morgon!

Inatt har jag sovit illa, vaknat av att jag haft svårt att andas. Jag sa till Mathias igårkväll att om jag får andnöd så får du fan ringa ambulans. Men jag fick ingen kraftig andnöd så jag somnade om hela tiden. Kändes skönt!
Men om jag inte blir bättre tills imorgon så ringer jag nog hälcocentralen och se vad jag ska göra, för jag kan inte vara sjuk nu, jag MÅSTE jobba!

Förresten jag ringde till chefen i Alsterbro för att se vad jag skulle göra, om jag skulle jobba eller inte. Hon tyckte att jag inte skulle jobba och att jag skulle höra av mig när jag mår bättre :)
Det kändes skönt när hon sa så för jag är slapp i hela kroppen och jobba på det?! Nej tack!
Jag får helt enkelt hoppas på att jag blir frisk till nästa vecka så detta inte blir så långvarigt!

kram kram

Inga kommentarer: